in

Marc by Marc Jacobsi juba teise Instgrami-castingu tulemused on siin

Marc by Marc Jacobs alustas 2014. aastal Instagrami-põhise kampaaniaga, mille kaudu endale isikupäraseid modelle leida. Esimene #CastMeMarc võistlus sai Instagramis 70 000 märgistust ning pole ime, et Marc by Marc Jacobs seda edukat kampaaniat korrata soovis.

Kõikide kandideerijate hulgast sorteerisid Instagramist sobilikud kandidaadid välja Katie Hillier ja Luella Bartley. Kampaania pildistas üles David Sims ning 11 modellile tegi stilistika Katie Grand. Fotodel võib näha värskeid staare nagu näiteks nätsukommiroosade juustega moedisainer Eun Bi, nohiklik graafiline disainer Aaron Whitty ja Lagosel sündinud, kuid Brooklynis pesitsev modell ja forograaf Toks Adewetan. Castingule välja valitud modellid on kokku tulnud Koreast, Venemaalt ja loomulikult üle Ameerika.