in

Õed Olsenid viisid koju maineka disainiauhinna

Kes oleks arvanud, et need väikeseid seriaalist tuntud marakratte tunnustatakse parimate naisteriiete disaineritena CDFA poolt? On harv juhus, kui kuulsusi võetkse moemaailmas tõsiselt. Kuid õed on ennast tõestanud tervele maailmale.

Kuidas see võimalik on?

Kaksikute bränd The Row alustas tegevust 2006. aastal ning lansseeris 2007. aasta kevadel üsna lihtsa kudumikollektsiooni. Suureks plussiks oli rahulik algus, nagu igal alustaval disaineril – üks samm korraga. Viimase kuue aastaga on ettevõte kasvanud meeletult, lisandunud on terviklik naistekollektsioon koos aksessuaaridega ning mõeldud on ka meeste peale.

Brändi on võrreldud sellise tegijaga nagu Proenza Schouler, kes võitis CFDA Womenswear Award’i pärast 4 aastat moetööstuses olles. Olsenite brändil võttis muidugi mitu aastat aega, enne kui nad hakkasid ka moenädalatel enda loomingut näitama.

Nad tõestasid enda talenti, mitte kui järjekordset kuulsat nime.

Õed otsustasid oma nime ja brändi mitte siduda. Nad ei tahtnud, et inimesed teaksid, kes ettevõtmise taga on. Moebrändid nagu Jessica Simpson, Lauren Conrad ja Victoria Beckham müüvad enda nime. Kuid The Row otsustas teist rada pidi minna.

Nende looming on luksuslik ja kvaliteetne. Nad teevad rõivaid, mida nad ise tahavad kanda. Neil on anne, visioon ja suurepärane toodang, mis klientidele meeldib.