in

Tallinn Fashion Week 2013: Teine päev

##no_top##

Salme kultuurikeskuses toimuva Tallinn Fashion Weeki teine päev pakkus üllatusi tuntud tegijatelt: oli nii ootamatuid stiilikooslusi, uusi tehnikaid kui ka sümpaatseid taaskohtumisi.

Marilin Sikkal oli oma kollektsiooni loomisel inspiratsiooni leidnud talvisest põhjamaade loodusest ja noppinud sealt välja kõige äratuntavamad motiivid: lumised oksad, härmatise, külmunud punamarjad, jää ja vesi. Efektse fototrükiga ehitud kangastest valminud kleidid mõjusid kergelt nagu esimene lumi.

Svetlana Puzorjova läbimõeldud ja detailideni lihvitud kollektsioon “Day and night” koos ekraanidel jooksva videoga jutustas loo eduka noore naise ööpäevast, kuhu pidid mahtuma nii meeleolukad peod, sensuaalsed õhtud, asjalikud hommikud ja töised päevad. Keha rõhutavad lõiked, kohati ulakalt läbipaistvad kangad, luksuslikud materjalid ja läbimõeldud detailid lõid hea terviku.

Vassilissa üle mitme aasta esimene laval nähtud kollektsioon “Malahhiit” oli mitmekihiline ja põnev, tuginedes ühest küljest armastatud vääriskivi värvile ja ristlõikele, teisalt pakkus aga eriti just aksessuaaride näol lausa ladygagalikke üllatusi. Ülimalt stiilne tulemus, mida tasub kindlasti ka lähemalt uurida.

ALTHEA hing Thea Pilvet-Martinsoni mitmepalgelisest kollektsioonist leidis midagi ihaldusväärset oma riidekappi ilmselt iga naine. Laval kohtas nii erksamaid vaba aja veetmiseks sobilikke kooslusi kui asjalikumaid kontorirõivaid, sekka võluvaid kokteilikleite ja kauneid jakke.

Piret Ilves on oma minimalistlikku disainimaailma arendanud ja kasvatanud juba mitu aastat ning jõudnud iga kollektsiooniga uuele tasemele. Nii ka seekord: kehaembavad pehmed mantlid, õhkõrnad lihtsalõikelised kuuekümnendate hõngulised kleidid ja puudrine pastelne gamma lõid lausa unenäolise vaatemängu. mida sähvatusena värskendas paletti lisatud erkkollane.

Riina Põldroos teisel õhtul viimase ülesastuva disainerina oli ootamist väärt. Uudsed voltõmblustest moodustatud geomeetrilised kujundid olid tee leidnud nii selge vormiga mantlitele kui ka ülimalt hästiistuvatele kleitidele. Teisalt olid nurgelisema geomeetria poole edasi arenenud ka tiivulise korsetiosaga kleidid, mis oma voogava alaosaga mõjusid laval muinasjutuliselt. Kolmandaks uuenduseks oli samuti geomeetriast tõukuv kollektsiooniosa, kus väga põnev tulemus oli saavutatud läbipaistva kanga kuhjamisest erinevate paksustega kihtideks. Kõik see oli teostatud perfektses värviüleminekus tolmusest lavendlist kuni sügava öösiniseni.

##no_bottom##