in

Mis siis, kui mehed oleksid sotsiaalvõrgustikud?

Sa kasutad neid kõiki või ainult paari, aga ei saa eitada, et kõige populaarsemad sotsiaalmeediakanalid omavad oma spetsiifilist karakterit. Need ilmnevad, kas esteetilise poole pealt või nende poolt pakutavate teenuste seast, kuid nad erinevad vaieldamatult.

Näiteks võib tuua ärindusele baseeruva sotsiaalmeediavõrgustiku LinkedIn, mille formaalne sinine ja kontrastirohke valge toon erinevad täielikult Google värvikirevatest kollasest, rohelisest, punasest ja sinisest motiivist, mis väljendavad teatavasti nende poolt pakutavate teenuste ampluaad.

Just värviskeemid olid inspiratsiooniks moefotograafi Viktorija Pashuta poolt tehtud seeria “What if guys were social networks”(tõlk. Mis siis, kui mehed oleksid sotsiaalvõrgustikud)

“Facebook on pikteeritud igapäevasena; Twitter klassikalisena; Pinterest loovana; LinkedIn ärikallakuga; Instagram retrona; Flickr loovana; Tumblr popi ja noortepärasena ning Google innovatsioonirohkena.”

Ta on võtnud need iseloomulikud karakteristikad ning väikese abiga stilistilt Jordan Anthony Swain, on ta teie ette toonud sotsiaalmeediavõrgustikud inimestena.

facebook flickr google instagram linkedin pinterest tumblr twitterVaata tema töid siit:  Viktorija Pashuta

Vaata, millised on moejaloo kõige ekstreemsemad jalavarjud

UUDIS: „David Bowie is“ lisaseanss Forum Cinemas.