in

Mida mitte süüa enne magamaminekut?

##no_top##

Tihti tunneme enne uneaega, et nälg pisut näpistab ning tahaks midagi näksida. Kuid millised on need kõige hullemad toidud, mida kindlasti vältida?

1.  Väldi kindlasti enne uinumist kohvi. Selles on rohkelt kofeiini, mis ei lase sul mitte kuidagi uinuda.

2. Kellele siis ei meeldiks šokolaad? Tumedas šokolaadis on küll ohtralt antioksüdante, kuid selles on ka kofeiini ning rohkelt suhkrut, mis ei lase sul lõõgastuda ning magama jääda.

3. Krõpsud ning vürtsikas kaste tundub olevat ideaalne hilisõhtune snäkk, kuid just tulised piprad võivad sind teha energiliseks ning  takistada uinumist.

4. Erinevates kookidest, küpsistest ja kommidest tuleks suure kaarega eemale hoida. Liigne suhkur ei aita heale unele kohe kindlasti mitte kaasa. Magusaisu leevendamiseks eelista värskeid marju või õuna.

5. Maitsev, kuid suur juustune hamburger  ei tee sinu unele samuti head. Eelista midagi  kergemat, kus poleks nii palju rasvu. Sa magad palju paremini!

6. Alkohol tundub suurepärane uinutaja, eksole? See on tõsi, kuid kui see jõuab sinu verevarustuseni paari tunni pärast, võid kogeda ootamatuid üles ärkamisi ning taas uinuda on keeruline.  Parim variant on alkohoolsete jookide tarbimist vältida 4-6 tundi enne voodisse minekut.

7. Ubades leidub rohkelt proteiine ning kiudaineid, kui ära tarbi neid enne magama minekut! Need tekitavad gaase ning see pole kindlasti parim viis kuidas ööd veeta.

8. Enamikud karastusjoogid sisaldavad kofeiini, mis ei aita mitte kuidagi heale unele kaasa. Lisaks neis on ka rohkelt suhkruid-siirupeid.

9. Maitsvad,  soolased kuid ülirasvased friikartulid on samuti üks toit, mida tuleks kohe kindlasti vältida enne magamaminekut. Neis leiduv suur rasvakogus segab sinu magusat und. Kui tahad näksida mida soolast, siis eelista näiteks mandleid.

##no_bottom##