Lindexi kliendid, keda on julgustatud olema modelliks üheks päevaks, esitlevad tooteid selle kevade suure pesukampaania Bra-volution raames.
Viimasel kahel aastal on Lindexi uut kontseptsiooni Bra-volution esitlenud Lindexi töötajad. Bra-volutioni kampaaniaid saab pidada suureks õnnestumiseks nii läbimüügi kui klientide üldise hinnangu põhjal, sest kontseptsiooni selgus ja arusaadavus aitab neil lihtsamalt leida oma lemmikmudelit.
„Soovime, et veelgi rohkem naisi saaks tõuke leida oma lemmikrinnahoidja ja kutsume seekordsesse kampaaniasse appi meie kliendid. Tüdrukud olid imelised ning võttepaigal valitsev energia segatuna ohtra põnevuse ja tilgakese närvilisusega oli suurepärane,” räägib Anne-Kathrine Almark, Lindexi turunduskommunikatsioonijuht.
Seda kampaaniat võib pidada edukaks ka selles mõttes, et meile laekus üle 700 avalduse 13 riigist. Kandidaatide hulgast valiti välja 25 naist, kes toodi castinguks kohale Stockholmi ning kelle hulgast valiti välja 6 finalisti Londonis toimuvatele võtetele. Selle aasta finalistid tulevad Rootsist, Norrast, Soomest ja Lätist.
„Võtted läksid hästi ja meil oli väga põnev võimalus jälgida, mis toimub telgitagustes. Õhkkond oli lõbus ja pingevaba, sest stuudio meeskond koosnes professionaalidest ning pani meid vabalt tundma. See kogemus ületas kõik minu ootused ning ma olen väga õnnelik, et sain sellest osa,” räägib Sanna Skoglund, üks Bra-volutioni modellidest.
Kampaania algab ja kevadkollektsioon tuleb müügile kõikides Lindexi kauplustes ja internetis aadressil lindex.com 4. veebruaril.