in

Lindex annetab 114 000 eurot rahvusvahelise naistepäeva müügitulust HERhealth’ile

Lindex tõi rahvusvahelisel naistepäeval tähelepanu keskpunkti naistekstiilitöölised ja algatuse HERhealth, mis pakub naistekstiilitöölistele tervisealast haridust ja koolitust. Lindex annetab 114 000 eurot oma naistepäeva müügitulust HERhealth projektile.

HERhealth on naistekstiilitöölistele tervisealast haridust ja koolitust pakkuv algatus, mida korraldab sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse organisatsioon BSR (Business for Social Responsibility). Lindexi annetust kasutatakse HERhealth’i projektide jaoks Bangladeshis ja Myanmaris, et anda haridust umbes 15 000 naisele. Varasemast on teada, et iga naistekstiilitööline jagab HERhealth’i kaudu omandatud teadmisi veel ligikaudu nelja naisega. Lindexi rahvusvahelise naistepäeva annetusega jõuavad Lindexi hinnangul tervisealased teadmised umbes 60 000 naiseni. Loe lähemalt Lindexi koostööst HERhealth’iga siit.

IRIS JANVIER SPRING-SUMMER 2017 READY-TO-WEAR esitlus

Augusti kevad-suvise kollektsiooni esitlus disainipoes TALI