in

Kes või mis on SIISON?

Siison on värskeim ja mugavaim e-pood Eestis, mille eesmärgiks on pakkuda inspiratsiooni, mugavat ostuelamust, suurepärast klienditeenindust. Nad esindavad kvaliteeti  ning rohkelt kodumaist disaini. Kaup jõuab sinuni tasuta ning seda vaid 48 tunni jooksul.  Uurisin Siison.ee asutajalt Matthias Vuttilt, kes või mis on ikkagi Siison.

1.Mis on Siison?

Siisoni näol ei ole tegu järjekordse kataloogiga internetis. Meie pakume detailideni viimistletud ostuelamust, mis jääb meelde ja kutsub Sind tagasi uutele avastustele. Lisaks lihtsale ostuprotsessile hoolitseme selle eest, et leiaksid iganädalaselt Siisonist inspireerivat lugemist või pildimaterjali, olgu selleks mõni huvitav persoonilugu või hoopis uusimate moetrendide fotogalerii. Eriliselt soe koht on Siisonis loomulikult Eestimaa moeloojatel, kes on just hetkel moemaailmas kuulsust ja tuure kogumas.

Lisaks, Siisoni kollektiiv on nooruslik, sõbralik ja abivalmis, nii meeldivates kui ka ebameeldivates olukordades.

 

2.Mille alusel valite kaupa oma e-poodi?

Kaupu valime üsna erinevate kriteeriumite järgi:

a) tooted, mida Siisoni tiim ise kanda/kasutada sooviks;

b) tooted, mida mõni meie tuttav/sõber kannab või meile soovitanud on;

c) väga tähtis on meie jaoks kindlasti Eesti moeloojate kaup;

Üldiselt on peamine, et kaup näeks hea välja ja oleks kvaliteetne. Kindlasti soovime me vältida ebakvaliteetsete toodete pakkumist.

3.Kes on sihtgrupp?

Siison kõnetab 15-35 aastast aktiivset meest või naist, kes hindab trendikaid ja tuntud brändide tooteid, mis pakuvad lisaks välistele väärtustele ka praktilist väärtust. Lisaks ei välista Siison auditooriumina ka muid vanusegruppe ja teiste huvide ning väärtustega kuulajaid.

4.Mille poolest on Siison parem kui iga teine veebipood?

Oleneb kellega võrrelda muidugi. Kui me räägime Eesti, Baltimaade või miks mitte ka Skandinaavia turust, siis Siisoni eelisteks on kindlasti:

a) Tugev disain ja pisidetailidele tähelepanu suunamine. Kui vaadata ringi Balitmaade e-poodluse turul, siis tihtipeale minnakse suure hurraaga lihtsalt asju müüma, kuid unustatakse ära kõik muu (disain, fotod, kasutajamugavus jms) selle ümber. Siison seda kindlasti teha ei plaani.

b) Me ei ole pelgalt kataloog Internetis vaid pakume ka elamust. Teeme kõik fotod in-house ja hoiame seega ühtset stiili kogu Siisoni väljanägemises. Lisaks sellele loome pidevalt huvitavat sisu, et inspireerida Siisoni külastajaid. Näiteks:  http://siison.ee/peep-vahi/

c) Brändide valik. Oleme juba praegu maailma suurima Eesti brändide valikuga e-pood. Lähiajal on lisandumas mitmed uued Eesti ja välismaised brändid. Nagu eile Facebook’is välja hõikasime, siis lähiajal lisandub meie valikusse 12 uut brändi ja üle 200 uue toote.

d) Kõik tooted toome kohale juba 48h jooksul ning lisaks sellele on toodete ümbervahetamine ja tagastamine tasuta.

e) Meeskond. Siisoni asutajad omavad kogemust nii e-turunduse kui ja turunduse vallas ning tunnevad seega valdkonda väga hästi. Tihtipeale alustavad oma e-poodi tavakaubandusega kokkupuutunud inimesed, kes ei tea tegelikult internetimaailmast praktiliselt midagi.

5. Kaua on plaanis kaupa tasuta saata?

Tasuta kauba kohaletoimetamine on meie jaoks kindlasti väga tähtis, seega esialgu ei ole küll ühtegi plaani sellest loobuda.

6. Kas saadate kaupa ka välismaale?

Hetkel me kaupa välismaale ei saada, kuid tulevikus ei välista midagi.

7. Millised on tulevikuplaanid?

Lähitulevikus on kindlasti plaanis Siisonit veelgi edasi arendada ja veel paremaks teha. Soovitan kõikidel vaadata Siisoni lehele, sest juba lähipäevadel on palju uut ja huvitavat toimumas. Pikemas perspektiivis esialgu lubadusi välja käima ei hakkaks. Üldiselt on meil kindel visioon olemas kuhu Siisoniga liikuda plaanime. Loodetavasti saab see teoks.

 Külasta värsket e-poodi www.siison.ee