in

7 viisi, kuidas muuta igapäevane toitumine tervislikumaks

Paljud meist otsivad pidevalt viise, kuidas muuta igapäevane toit tervislikumaks ning maitsvamaks ilma suuremate pingutusteta. Siin on sulle seitse lihtsat soovitust:

1. Ära jäta vahele hommkusööki! See on päeva kõige tähtsam toidukord ning võimalus ka kõige rohkem kaloreid tarbida, sest pika päeva jooksul kuluvad need marjaks ära.

2. Võta aega, naudi ning ära kiirusta söömisel. Muud kohustused võivad pisut oodata. Näri toit korralikult läbi – see annab su ajule aega mõista, et kõht on täis.

3. Eelista väiksemaid portsjoneid. Näiteks ostes restoranis suure prae, söö ära vaid pool ning ülejäänu võta kaasa.

4. Lisa enda toidutaldrikule värvi erinevate värskete puu- ning juurviljadega. Mida kirevam sinu toit on, seda tervislikum!

5. Kasuta vähem maitseaineid ning erinevaid kastmeid, sest nendes leidub palju suhkruid ning rasvu.

6. Kuidas siis anda toidule maitset, kui kastmed ning maitseained pole alati head? Tee tutvust põneva vürtsimaailmaga! Kaneelis leidub rohkelt antioksüdante, kurkum aitab vähki ennetada, ingver leevendab liigesevalu ning tšillipulber võib aidata sul kaotada kaalu.

7. Vaheta tavaline „valge“ sai ning pasta täisterast toodete vastu. Neis on rohkem toitaineid (vitamiine ning kiude) kui kahjulike kemikaalidega „rikastatud“ toitudes.

 

Mood-Performance-Tants kuulutab välja moekavandite konkursi

Siison ja Happy Socks korraldasid tõelise sokipeo